Reklamace

Potřebujete reklamovat zboží a nevíte, jak na to? Níže uvádíme popis bodů, které musíte pro uskutečnění reklamace vykonat, abychom vám tento nepříjemný proces co nejvíce usnadnili a urychlili.

Seznamte se s naším reklamačním řádem, jehož ustanovení jsou pro řešení reklamace nadřazené a prioritní.

Klasická reklamace

Jak postupovat?

  1. Vyplňte reklamační formulář
  2. Zboží nám, řádně zabalené, zašlete na adresu Jednadvacítka, Křižíkova 537/83, 186 00 - Praha nebo doručte osobně do kamenné prodejny. Balík neposílejte na dobírku (balíky na dobírku nepřebíráme).
  3. Společně se zbožím zašlete (přineste) i doklad o koupi (faktura, účtenka)
  4. Po obdržení zboží Vás kontaktujeme a potvrdíme přijetí reklamace. Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji, nejpozději však do 30 kalendářních dnů od vyplnění reklamačního formuláře (s přihlédnutím na dobu doručení k nám na prodejnu).

Formulář najdete níže na této stránce

Reklamace dodávky zboží

Neúplná nebo neodpovídající zásilka

V případě, že zjistíte že zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá tomu, co jste si objednali, kontaktujte nás, prosím, na e-mail obchod@jednadvacitka.cz nebo na tel. čísle 222 313 575. Chybu se budeme snažit co nejrychleji napravit.


Poškozená zásilka nebo poškozené zboží v zásilce

Při přebírání zásilky od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte jestli není porušená. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat přímo přepravce, který vám zboží dovezl. Zároveň kontaktujte i nás, pokusíme se vám co nejvíce situaci ulehčit, případně vyřešit.

Reklamace klasického typu - postup

1) pečlivě vyplňte následující formulář a stisknete tlačítko ODESLAT

Reklamace

Číslo dokladu (faktury), na základě kterého bylo zboží zakoupeno.
Pokud jste již odeslali zboží k nám, můžete zde vložit číslo balíku, abychom měli přehled o zásilce, kterou máme očekávat. - NEPOVINNÉ

2) spolu s kopií dokladu o zakoupení nám zboží buď:
- zašlete na adresu Jednadvacítka, Křižíkova 537/83, 186 00 Karlín (v případě oprávněné reklamace neplatíte žádné poplatky ani dopravné),
- nebo přineste přímo do naší kamenné prodejny – Jednadvacítka, Křižíkova 537/83, 186 00 Karlín

Upozornění: lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu)

3) reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. 
Tato lhůta začíná následující den od vyplnění reklamačního formuláře (s přihlédnutím na dobu doručení k nám na prodejnu). Lhůta se však může prodloužit, pokud si vyžádáme například upřesnění, které by bylo třeba zaslat písemně nebo část zboží, které by bylo potřebné k posouzení reklamace – v takovém případě se lhůta 30 kalendářních dnů začne odpočítávat až od momentu doručení těchto náležitostí.

4) dotazovací povinnost o průběhu či stavu reklamačního řízení je vždy (zcela v souladu s příslušným ustanovením občanského zákoníku) na straně reklamujícího. To znamená, že vám o vyřízení reklamace pouze zašleme sms zprávu, nicméně zjištění dalších detailů o vrácení zboží a tak podobně, je již na vás.


Co je dobré vědět?

  • Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.
  • Zásilky zaslané například na dobírku naše společnost nepřebírá.


Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.