Žádné produkty
Potřebujete reklamovat zboží a nevíte, jak na to? Níže uvádíme popis bodů, které musíte pro uskutečnění reklamace vykonat, abychom vám tento nepříjemný proces co nejvíce usnadnili a urychlili.
Seznamte se s naším reklamačním řádem, jehož ustanovení jsou pro řešení reklamace nadřazené a prioritní.
V případě, že zjistíte že zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá tomu, co jste si objednali, kontaktujte nás, prosím, na e-mail obchod@jednadvacitka.cz nebo na tel. čísle 222 313 575. Chybu se budeme snažit co nejrychleji napravit.
Při přebírání zásilky od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte jestli není porušená. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat přímo přepravce, který vám zboží dovezl. Zároveň kontaktujte i nás, pokusíme se vám co nejvíce situaci ulehčit, případně vyřešit.
1) pečlivě vyplňte následující formulář a stisknete tlačítko ODESLAT
2) spolu s kopií dokladu o zakoupení nám zboží buď:
- zašlete na adresu Jednadvacítka, Křižíkova 537/83, 186 00 Karlín (v případě oprávněné reklamace neplatíte žádné poplatky ani dopravné),
- nebo přineste přímo do naší kamenné prodejny – Jednadvacítka, Křižíkova 537/83, 186 00 Karlín
Upozornění: lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu)
3) reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Tato lhůta začíná následující den od vyplnění reklamačního formuláře (s přihlédnutím na dobu doručení k nám na prodejnu). Lhůta se však může prodloužit, pokud si vyžádáme například upřesnění, které by bylo třeba zaslat písemně nebo část zboží, které by bylo potřebné k posouzení reklamace – v takovém případě se lhůta 30 kalendářních dnů začne odpočítávat až od momentu doručení těchto náležitostí.
4) dotazovací povinnost o průběhu či stavu reklamačního řízení je vždy (zcela v souladu s příslušným ustanovením občanského zákoníku) na straně reklamujícího. To znamená, že vám o vyřízení reklamace pouze zašleme sms zprávu, nicméně zjištění dalších detailů o vrácení zboží a tak podobně, je již na vás.
Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.